Minden bizonnyal már Hernádi Juditot is sújtja a gazdasági világválság. A Vacsora csaták után nem sokkal ugyanis megtörtént, amit eddig lehetetlennek hittünk, sőt - ha visszaidézzük hosszú évek heti hetes adásait – kijelenthetjük, hogy megtörtént az, amit bizony ő is sokáig lehetetlennek hitt. Annak ellenére, hogy színész kollégáival éveken keresztül beszéltek mély megvetéssel, vagyis nem épp elismerőleg azokról a színészekről, akik eladták magukat a reklámiparnak. Nem egyszer hangzott el szájukból, hogy a reklám az, amit soha!
Tény és való, hogy azért még se fehérítős néni lett belőle, mint Pécsi Ildikó, aki ma már az ország Bioponos nénijeként évről-évre vakmerőn veri vissza az egyre makacsabb foltok támadásait. Nem, Juci kissé burkoltabban, a magas koleszterin veszélyeire hívja fel a figyelmet, ám ez akármilyen szép és jó cselekedet is, de az ettől még margarin reklám marad. Hiába, nevezhetjük akár szivárványnak is, - attól, hogy nem széles vigyorral keni késsel a friss ropogós kenyérre, egy tökéletes reklámcsalád körében, - de ez még reklám marad.
Pozitívumok, hogy teljesen Jucis volt, olyan igazán Hernádis, ezért hát magam is megmosolyogtam mikor először láttam. Illetve kevésbé irritálóbb, mint mondjuk (k)Ábel Anita állandó intelmei a HPV-ről. Mellékesen megjegyzem, hogy mikor az a rész van, hogy vajon mit tud az utca embere a HPV-ről, nem dönthető el egyértelműen, hogy ezek most ráhibázott tények-e, vagyis valóban tényleges, hogy 24 éves kor alatt hatásos csak az oltás, vagy ez csupán egy tévinformáció? Igen, persze szép dolog figyelmeztetni a hölgyeket a HPV veszélyeire, de arról mélyen hallgattak, hogy az oltás iszonyatosan drága, kb. 30ezer Ft oltásonként és vagy 5 oltás szükséges a védettséghez. Újfent gratulálunk a magyar egészségügynek! Na, de HPV Anitával ismét nagyon elkanyarodtunk a tárgytól.
Visszatérve Jucira, de immár csak befejezésül annyit mondanék tanulságul, hogy: „Soha se mond, hogy túl vagy már mindenen…” – így a reklámról se!