HTML

Celebvágóhíd

Üdv! Megint csak SKAmut, vagyok már ismerhedtek a skamut.blog.hu-ról, ezen blog annak a spin-off-ja, melynek tartalma ezúttal a minden relatív, szubjektív látókörben, helyett célzottan a celebeket veszi górcső, jobban mondva Giotin alá. A külső egyenlőre még próba verzió!

Friss topikok

  • Mr. Finger: Én is láttam, meglepően jó volt ahhoz képest, hogy minden igaz abból, amiket leírtál :D (2012.01.21. 16:20) Magyar filmek, de minek? - álom.net
  • Pedtra: Szerintem a Vacsoracsata igen is jó dolog! A szegényebb családoknál igaz h. nem mindig van kenyér,... (2009.11.25. 20:01) Találd ki, ki jön vacsorára!
  • skamut2.0: Na, oké mióta meg van a maxi lemez is rajta a 11 féle változattal, kezdem megszokni a tuningolt vá... (2009.10.01. 16:07) Boldog szülinapot Madge!
  • skamut2.0: (*) Ma Jog órán beszélgettünk az örökösödési jogról. Egyik csoporttárs hölgyet idézném: "és akinek... (2009.09.21. 22:20) BK figyelő - Operettből a gödörbe

Az első Madonna koncertünk után...

skamut2.0 2009.08.23. 13:11

Madonna, jött, látott, ázott, majd sietve távozott, de mint oly sok mindent valahogy ezt a vihart is túléltük és talán egyszer majd sikerül is feldolgoznunk.

 

 

Én valahogy, már a tavasszal is sejtettem, hogy akármennyire is szeretem munkásságát, de nekem abszolút nem érne meg 15.000-et, hogy egy irdatlan nagy embertömegben élőben hallhassam és jó esetben a kivetítőn láthassam a Pop történelem Királynőjét, mit királynőjét a Császárnőjét. Jacko „váratlan” halálát követően, mondhatjuk akár így is hogy: „Meghalt a király!” Éljen a királynő! Vizsgáljuk azért meg, hogy valóban éljen-e?

Nos a napokban rengeteg, kimerítő leírást lehet olvasni különböző webhelyeken újságíróktól és rajongóktól egyaránt, hogy miért nem volt jó illetve hogy miért volt jó a koncert. Én ezeket itt nem kívánom mind felsorolni, néhány dolog mellett azonban én sem tudok elmenni szó nélkül:

2 óra várakoztatás, hát minden tiszteletem a közönségé, de ebben nincs semmi meglepő! Kire ha nem Madonnára várjunk 2 órát egy koncert előtt, hisz ha valakiről manapság a pop szakmában elmondható, hogy egy igazi Díva, az ő és senki más. Arról se feledkezzünk, meg hogy a Díva idén ünnepelte 51. születésnapját, így kell is ám az a 2 óra, hogy ő úgy nézhessen ki, ahogy kinéz, mikor a színpadra lép. Többekkel egyetemben egyet kell hogy értsek azzal a tényállással mi szerint sokan már 25 éve vártak erre a pillanatra, hogy Madonna hazánkban adjon koncertet és mi ahhoz képest ez a 2 óra?

Igen a 2 óra várakoztatásnak egyenes következménye lett a koncertvégén az elázás, hát az időjárás néha közbe szól még a legnagyobbaknál is. Jómagam idén a Kaukázus együttes koncertjét néztem, ugráltam, táncoltam végig szakadó esőbe, és ők csak egy hazai Alter-rock banda, ezek után kiért, ne ha nem Madonnáért? Mindenestre azt nagyon megmosolyogtam, ahogy megpróbálta az esőt szóban, majd pedig a Ray Of Light-tal elhajtani. Újfent kilyukadtunk így a sztárok és celebek időjárás illetve éghajlat módosító hatásához, ami ezúttal Madge-nek nem jött össze.

Mit kíván a magyar nemzet egy Madonna koncerttől? Hát nem a Hard Candy-s vackokat, és nem is újrahangszerelt „Like a Prayer”-t a „tik-tak-tik-tak” dallamára és kisebbségi vokállal  kiegészült „La Isla Bonita”-t, ezt a véleményt nagyon is osztom. Azonban életem során sok koncerten jártam már, és elmondhatom, hogy legtöbb esetben az előadók nem azt fogják játszani amit mi szeretnénk, hanem amit ők majd jónak látnak. Ez súlyozottan igaz egy olyan szupersztár esetében, mint Madonna, ahol ráadásul még másodpercre pontosan meg is van tervezve minden momentum, mozdulat, és lépés. Nincs kívánság műsor, mint Dévényi Tibi bácsinál.

Végezetül, csak azt tudom mondani, mint Marilyn Manson koncertje kapcsán, amin volt szerencsém ott lenni. Lehet sorolni, hogy mi nem tetszett, mi nem volt jó, - jellemző egyébként ez ránk magyarokra mostanában mindennel kapcsolatban csak elvárásaink vannak – de aki úgy megy el egy könnyű zenei koncertre, hogy nem képes élvezni, hogy élőben hallhatja és láthatja kedvence produkcióját, az inkább maradjon otthon a seggén és hallgassa a lemezt!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagohid.blog.hu/api/trackback/id/tr611363514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása