HTML

Celebvágóhíd

Üdv! Megint csak SKAmut, vagyok már ismerhedtek a skamut.blog.hu-ról, ezen blog annak a spin-off-ja, melynek tartalma ezúttal a minden relatív, szubjektív látókörben, helyett célzottan a celebeket veszi górcső, jobban mondva Giotin alá. A külső egyenlőre még próba verzió!

Friss topikok

  • Mr. Finger: Én is láttam, meglepően jó volt ahhoz képest, hogy minden igaz abból, amiket leírtál :D (2012.01.21. 16:20) Magyar filmek, de minek? - álom.net
  • Pedtra: Szerintem a Vacsoracsata igen is jó dolog! A szegényebb családoknál igaz h. nem mindig van kenyér,... (2009.11.25. 20:01) Találd ki, ki jön vacsorára!
  • skamut2.0: Na, oké mióta meg van a maxi lemez is rajta a 11 féle változattal, kezdem megszokni a tuningolt vá... (2009.10.01. 16:07) Boldog szülinapot Madge!
  • skamut2.0: (*) Ma Jog órán beszélgettünk az örökösödési jogról. Egyik csoporttárs hölgyet idézném: "és akinek... (2009.09.21. 22:20) BK figyelő - Operettből a gödörbe

Celeb keresi Celebnét!

skamut2.0 2009.10.26. 23:31

Benkő Dániel az a Celeb, akit éghajlat módosító hatását tekintve, valahol a kifejezetten káros kategóriába helyeznék el, illetve némi párhuzamvonás után akár Kiszel Tünde férfi megfelelőjeként is tekinthetünk rá. Legfőbb közös jellemzőjük, hogy egyaránt nem bírnak magukkal és folyton folyvást muszáj feltűnniük néha triviális, néha WTF hírek szereplőiként.

 

 

Amikor először megláttam ennek a borzalomnak az ajánlóját, azt gondoltam, hogy ez csak egy morbid vicc lehet, Benkő egy újabb mutatványa egy jó kis botránykeltésre. Ám a reklám csak jött nap, mint nap újra és újra szinte minden reklám blokkban. „Ajjaj” kaptam fejemhez, már pedig egy ilyen intenzív felhívó kampány túl sok pénzbe kerülne egy olcsó poénnak, és sajnos még csak nem is április van. Kénytelen voltam belátni, hogy ez a gátlástalan és undorító csatorna Győzike és egyéb borzalmak után már mindenre képes! Kérdem újfent csak: „Hát nem szenvedett még ez az ország eleget?”

Ma elérkezett a végzetes dátum, gondoltam csupán írói kötelességemből meglesem az első adást, hogy aztán itt illőn kivesézhessem, szóval csak szigorúan tárgyilagos szemmel. Nos, ez 2 perc elteltével értelmét vesztettem, megfagytam rekord sebességgel leszívták az agyam és legalább annyi agysejtem veszett kárba a műsor alatt mintha megittam volna egy üveg tequila-t.

Hihetetlen, hogy több mint 600 kurva jelentkezett erre az inkább nem minősítem mire. Pardon, most kivételesen nem szexista vagyok, csupán nem tudom hölgynek tekinteni azt, aki egy ilyenbe belemászik.

Végül 16 esetleges leendő celeb jelöltet választottak ki a műsorra a legfiatalabb 21 a legidősebb 47 éves. Nos, tegyük máris félre naivitásunkat és miután eloszlottak a rózsaszín felhők ne akarja nekem senki bemesélni, hogy egészséges gondolkodású 20-as, ill. 30-as nőket valóban érdekelheti férfiként a 60 éves Benkő Dániel? A 40-esekre még látok realitást, de mint mondtam oszlassuk el a pink színű ködfátyolt, a főmotiváció az ő esetükben is a pénz és az én is „celeb szeretnék lenni”.

A 21 éves hölgy már rögtön az első néhány percben leamortizált kimagasló szellemi képességeivel: „hát valójában nem tudom, miért vagyok itt”. Khm… „Akkor menj haza!” Nem tudok mást hozzá fűzni, a pénzért és a hírnévért, de ezt ugye még se mondhatja ki. Ez ugyanolyan állszent, mint amikor a leendő szépségkirálynők szájából elhangzik a mára már kultikus „világbéke” varázsszó.

Hasonló csapásként ért az egy másik feleség jelölt megjegyzése Dániellel kapcsolatban: „Szerintem a Dánielben sokkal több van, mint amit a médián keresztül láthattunk, és ez imponál nekem, hogy személyesen megismerhetem, hogy valójában milyen intelligens, érzelmes, művelt… itt már kerülgetett a hányinger.

Imádom, amikor egy olyan személyt, aki ország világ előtt állandó jelleggel bohócot csinál magából, hirtelen elkezdik fényezni, hogy na, most majd megismerhetjük az igazi arcát, hogy ő valójában mennyire művelt és intelligens, na de ugyan kérem. Az, aki egy mesterkélt reality show keretében keresi „élete szerelmét”, arról minden elmondható csak az nem, hogy intelligens.

 

A műsorról: voltaképpen egy „Nagy Ő” reality csak Benkővel. Van két segítője. Egy másik vén szatír, aki a sofőrje és állítólag Benkő jó barátja, a nevét nem jegyeztem meg, de amúgy se vágom, ő minek van ott. A másik segítő Falusi Mariann, aki kb., mint De’ana Troi - a Betazoid tanácsadónő a Star Trek új nemzedékekben – véleményt mond Benkőnek a csajokról a saját intuíciói alapján.

 

Volt egy bemutatkozás, ahol a csajok ajándékokat adtak Benkőnek, volt, aki lekapta a bugyiját és azt adta oda neki. Hm, vagy elfelejtett ajándékot hozni és jobb híján ezt tudta rögtönözni - persze-persze, megint átmentünk kis naivba – vagy ennyire biztosra akart menni. Lássuk be, azt hiszem helytálló, hogy nem véletlenül nem minősítettem őket hölgyeknek. A félig francia ribi, ezt már csak smárolással tudta überelni, de meg kell hagyni, hogy szemet gyönyörködtető látvány volt, ahogy az ilyen pillanatok közben a többi csaj vágta a sértődött pofákat a kis lelátójukról. Jobb, mint a cirkusz!

Ez után kis ismerkedős buli volt, amin az előzőek után, volt olyan, aki már alapból nem vett fel bugyit, és hadd ne mondjam ez a műsor is mintha csak 12-es minősítést kapott volna, hát nem is tudom… Én nem vagyok prűd, de hogy miért kell ezt nekünk minden alkalommal majd végig szenvedni a showder klub előtt?

A műsor zárásaképp következett az ilyen műsorokban szokásos „rózsa ceremónia” csak itt szívekkel, lényege a kiszavazás, vagyis a 4 legrondábbnak mennie kell. Jobban mondva a 4 relatíve legrondábbnak, mert kissé meglepődtem, hogy az a 40-es picsa akinek durvább orra van, mint Barbara Streisand-nak az elsők közt kapott szívet. Nos, ahogy a mondás tartja „ízlések és pofonok” és azt hiszem ki másnak, ha nem Benkő Dánielnek megengedhető némi aberráltság.

Végezetül összegezném a látottakat: rendkívül „épületes” a műsor, mondhatni „Freakshow”, vagyis annyira fájdalmas, hogy ezt már nézni kell! Mellékesen ránézésre műsor a dizájn elemeit, minden bizonnyal ugyanannak az elvetemült team-nek köszönhetjük, akinek a Győzike show vizuális élményeit, hogy csak annyit említsek, ugyanazok a gusztustalan nagy arany képkeretek. Borzalom!

És segítség! Tévénéző vagyok, ments ki innen!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagohid.blog.hu/api/trackback/id/tr601489917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása